Menu

Fully serviced open plan office space for you and your team in SPACES BAY STREET - 200 Bay St, Toronto, ON

  • Fully serviced open plan office space for you and your team in SPACES BAY STREET - 200 Bay St, Toronto, ON
  • Fully serviced open plan office space for you and your team in SPACES BAY STREET - 200 Bay St, Toronto, ON
  • Fully serviced open plan office space for you and your team in SPACES BAY STREET - 200 Bay St, Toronto, ON
  • Fully serviced open plan office space for you and your team in SPACES BAY STREET - 200 Bay St, Toronto, ON
  • Fully serviced open plan office space for you and your team in SPACES BAY STREET - 200 Bay St, Toronto, ON
  • Fully serviced open plan office space for you and your team in SPACES BAY STREET - 200 Bay St, Toronto, ON
  • Fully serviced open plan office space for you and your team in SPACES BAY STREET - 200 Bay St, Toronto, ON

484 ft²
Office / Coworking
$9,046/mo
Private Office


Find an open plan office space that’s configured to support teams of 10 employees and meets all your needs. • Set up an open plan office space for 10 persons with a fully flexible contract that grows with your business. Grow your team and grow your business with 484 sqft of open plan office space in SPACES BAY STREET, perfect for 10 employees. Our large offices are fully serviced, accessible 24/7, and include unlimited coworking access to our business club during business hours. And because we know how quickly business can change, we’ll never ask you to sign your life away – our contract terms are flexible and tailored to your specific needs. Spaces Open Plan Offices include: • Access to our global network with thousands of locations worldwide • Highly trained reception and support team • Secure, business-grade technology and WiFi • Printers and access to admin support • Cleaning, utilities and security • Desk space available by the hour, day or month • Regular networking and community events • Easy booking and account management via our app • Customisable and flexible layouts • Scale up or move locations to suit your needs • High-quality ergonomic furniture • Additional access to 1184 sqft of shared workspace • Pricing starts at 9046 Trouvez un bureau de coworking ouvert configuré pour accueillir des équipes de 10 employés et qui répond à tous vos besoins. Développez votre équipe et votre entreprise dans des bureaux de coworking ouvert de 484 sqft à SPACES BAY STREET, une superficie idéale pour 10 employés. Nos bureaux de grande taille sont entièrement équipés, accessibles 24 heures sur 24, 7 jours sur 7, et incluent un accès illimité en coworking à notre club d'affaires pendant les heures ouvrables. Et parce que nous sommes parfaitement conscients des différents revirements qu'une entreprise peut subir, nous ne vous demanderons jamais un engagement à vie : nous proposons des conditions contractuelles flexibles et adaptées à vos besoins spécifiques. Les bureaux de coworking ouvert Spaces incluent : • L'accès à notre réseau de milliers de sites à travers le monde • Une équipe de réception et d'assistance hautement qualifiée • L'accès à une technologie de pointe et au Wi-Fi sécurisé • Des imprimantes et une assistance administrative • Des services de nettoyage, d'entretien et de sécurité • La possibilité de réserver un bureau à l'heure, à la journée ou au mois • De fréquents évènements communautaires et de réseau • Une application spécifique qui simplifie la réservation et la gestion de votre compte • Des configurations flexibles et personnalisables • Des espaces qui évoluent selon vos besoins • Du mobilier ergonomique de grande qualité • L'accès à 1184 sqft d'espace de travail partagé supplémentaire • Des tarifs à partir de 9046 Pour information, toutes les images qui figurent ici proviennent de sites Spaces, mais ne correspondent pas nécessairement à celui dont nous parlons ici. Nous contacter


The Space
Base Rent$9,046/mo
Available Space484 ft²
AvailableImmediately
Suite NumberFully serviced open plan office space for you and your team in SPACES BAY STREET
Lease TypePrivate Office
SourceDirect

24hr Access
Air Conditioning
Direct Elevator Exposure
Fully Furnished
Kitchen Facilities
Mail Service
On Site Management
Open Plan
Parking
Print/Copy Room
Reception
Secure Storage
Security System
View
WiFi
Central Heating
Concierge
Emergency Lighting
Freezer

The Building - SPACES BAY STREET

Buzzing modern workspaces in a striking Toronto skyscraper at Bay Street You can count on improved productivity when your business address is Royal Bank Plaza at 200 Bay Street. This striking building with gold-bronze glass accents has an equally glistening tenant list that includes the Royal Bank of Canada, and for ultimate commuter convenience, Union Station is right next door. You’ll find everything you need across the 12th, 13th and 14th triangular floors of the North Tower, whether it’s a designer private office, a communal space to brainstorm or a meeting room to hire in Toronto. The 12th floor is the former Exchange Floor, a unique space with double-height ceilings and huge windows letting in floods of natural light. Plug in to our entrepreneurial energy, super-fast Wi-Fi and buzzing community of professionals. Enjoy all the networking opportunities that come with a location that prestigious legal, accounting and insurance companies such as JPMorgan Chase and Norton Rose Fulbright call home. You’ll also benefit from excellent transport links, with light rail and subway stations and bus stops on the doorstep. This prime position is close to the lakeside and surrounded by shops, restaurants and attractions. Take a lunchtime stroll to Berczy or Simcoe Parks and spark your creativity at Ripley’s Aquarium and the Hockey Hall of Fame. Why choose Bay Street. In the heart of Toronto’s Financial District, this striking skyscraper is home to the Royal Bank of Canada. Convenient on-site parking and excellent transport links by subway, light rail, train and bus. Inspirational, fully-equipped workspaces with super-fast Wi-Fi and stunning views. Service with a smile from our team and networking opportunities with a community of like-minded professionals. Vous pouvez compter sur une productivité améliorée lorsque votre adresse est Spaces Bay Street dans le Royal Bank Plaza. Ce bâtiment en verre doré impressionnant accueille une tout aussi impressionnante liste d'occupants, y compris la Banque Royale du Canada. De plus, il offre une facilité d'accès sans pareil grâce à la proximité de la gare intermodale Union Station qui se trouve exactement en face. Vous trouverez tout ce dont vous avez besoin sur les trois étages (12ᵉ, 13ᵉ et 14ᵉ) triangulaires du bâtiment nord, qu'il s'agisse d'un bureau privé, d'une aire commune pour brasser des idées ou d'une salle de réunion pour engager votre prochain employé à Toronto. Le 12ᵉ étage était auparavant occupé par la bourse de Toronto. Il s'agit d'un espace unique aux plafonds à double hauteur et aux grandes fenêtres qui laissent entrer des flots de lumière naturelle. Branchez-vous à notre source d'esprit d'entreprise, connectez-vous à notre réseau Wi-Fi ultrarapide et profitez de notre communauté de professionnels sans pareil. Profitez de toutes les occasions de réseautage qui se présentent dans un emplacement qui abrite également des entreprises notables dans les domaines juridique, comptable et des assurances, comme JPMorgan Chase et Norton Rose Fulbright. Tirez profit d'excellentes liaisons de transport, y compris par tramway, métro et autobus, au pied de la porte. Cet emplacement de prestige est également près du bord du lac et entouré de boutiques, de restaurants et d'attraits touristiques. Faites une promenade à l'heure du lunch pour explorer les parcs Berczy ou Simcoe, ou pour assouvir votre soif de connaissance à l'Aquarium Ripley ou au Temple de la Renommée du Hockey.

Property TypeOffice

24hr Access
Air Conditioning
Direct Elevator Exposure
Fully Furnished
Kitchen Facilities
Mail Service
On Site Management
Open Plan
Parking
Print/Copy Room
Reception
Secure Storage
Security System
View
WiFi
Central Heating
Concierge
Emergency Lighting
Freezer

Additional Listings at200 Bay St, Toronto, ON
Advertisement
Up to $500K for Ontario businesses
Need help paying suppliers, covering renovation and repair costs, or hiring new employees? Merchant Growth has flexible financing solutions for any situation.