Menu

450 ft²
Office
$5,514/mo
Private Office


CALL NOW !!! It couldn't be simpler, visit us today to see what we can offer. Our open plan offices are ready for you and your team to use. You will enjoy a 10 to 15 person private office with high speed internet phone handset and lines. The services included are : , telephone answering and mail reception and forwarding. Workspaces feature modern office ergonomic furniture for a professional environment. Use of community meeting rooms by the hour Facilities include : Receptionist to greet guests, Communal kitchen with tea and coffee-making facilities, Business lounge and smaller break out areaand full cleaning of all facilities. All utility costs included . Your office cleaning and maintenance, Access to a printer, scanner and photocopier . Regular calendar of Regus community events and activities and more. We include also access to admin support, telephone answering, mail-handling, we provided business grade Internet and WiF,. phone handset and lines. Use of 50 million WiFi hotspots around the world We can tailor build your office space from 1 to 100 desks or more.  We bring all the benefits of the office while your team concentrates on the business.  IWG is leading the workspace revolution. Our companies help more than 2.5 million people and their businesses to work more productively. We do so by providing a choice of professional, inspiring and collaborative workspaces, communities and services. We have more then 3000 locations and more then 100.000 offices for rent starting from 50sqft to 10000sqft or more.  Nos espaces de coworking sont prêts pour vous et votre équipe. Vous bénéficierez d'un accès à un bureau privatif pour 10 à 15 personnes avec une connexion Internet haut débit, une ligne téléphonique et un téléphone. Services inclus : permanence téléphonique et gestion du courrier. Les espaces de travail disposent d'un mobilier du bureau moderne et ergonomique pour un environnement professionnel. Utilisation des salles de réunion communautaires à l'heure Les équipements et services comprennent : un réceptionniste pour accueillir vos invités, une cuisine commune avec bouilloires et machines à café, un salon d'affaires et une petite salle de pause ainsi que le nettoyage complet de toutes les installations. Toutes charges incluses. Nettoyage et entretien de votre bureau, accès à une imprimante, un scanner et une photocopieuse. Un calendrier régulièrement mis à jour avec les activités et événements Regus. Nous proposons également un soutien administratif, une permanence téléphonique, la gestion du courrier, une connexion Internet haut débit et le Wi-Fi, une ligne téléphonique et un téléphone. 50 millions de points d'accès Wi-Fi dans le monde entier Nous pouvons personnaliser votre espace de travail avec 1 à 100 bureaux ou plus. Nous fournissons tous les avantages du bureau pendant que votre équipe se concentre sur ses activités. La société IWG est à la tête de la révolution de l'espace de travail. Dans le cadre de nos activités, nous aidons plus de 2,5 millions de professionnels et entreprises à être plus productifs. En effet, nous leur offrons une sélection d'espaces de travail, communautés et services professionnels, inspirants et collaboratifs. Nous possédons plus de 3 000 sites et plus de 100 000 bureaux à la location allant de 5 0 sqft à 1 000 0 sqft, voire plus.


The Space
Base Rent$5,514/mo
Available Space450 ft²
AvailableImmediately
Suite NumberSuite 1200 OP
Floor1
Lease TypePrivate Office
Typical Floor Size15,138 ft²

24hr Access
Air Conditioning
Direct Elevator Exposure
Fully Furnished
Kitchen Facilities
Mail Service
On Site Management
Open Plan
Parking
Print/Copy Room
Reception
Secure Storage
Security System
View
WiFi

The Building - Parkway Place

Parkway Place Executive centre is situated inside one of the four buildings of the Parkway Corporate Centre with interconnected walkway joining the builds with each other. It is located at the junction of Highway 401 and 404. Atop the 12th floor of the building, our offices overlook a “Muskoka” style landscaped area. Fairview Mall is a stone-throw away with over 250 stores. Hotels in the vicinity includes the Radisson, Inn on the Park and the Prince Hotel. Fine dining at exclusive restaurants like The Duncan House, Moxie's, and other choices available such as seafood, sushi, and steak restaurants. Abundance of retail and amenities including a contemporary dining restaurant, Coffee shops, dry cleaning services and a variety store. Immediate access to both major Highways 401 and 404 providing connections to all other points of the city. The Pearson International Airport is only a 30-minute drive away. Downtown Toronto is only 15 minutes away. Sheppard subway line and public transportation are right at your doorstep.

Property TypeOffice
Building Size15,138 ft²
Lot Size5,000 ft²

24hr Access
Air Conditioning
Direct Elevator Exposure
Fully Furnished
Kitchen Facilities
Mail Service
On Site Management
Open Plan
Parking
Print/Copy Room
Reception
Secure Storage
Security System
View
WiFi

Additional Listings at251 Consumers Rd, Toronto, ON